Majd meglátjátok hogy nem túloztam a címben. :) Amúgy nem az én találmányom, Csilla anyukájától lestem el :) Ha tudjátok próbáljátok ki, rém egyszerű és nagyon finom. :)

Hozzávalók (2 személyre, 2 ebédre):

-legalább fél kg csirkemell filé
-1 nagy doboz tejföl
-kb 10 bacon szelet
-sok reszelt sajt
-1 tepsi vagy jénai tál

 

 

Előkészületek:

Felvágom a csirkemellett ujjnyi vastag szeletekre (nem csíkokra, szeletekre).

Elkészítés:

Kibélelem a tepsi/jénai alját 1 réteg baconnel. Ráhelyezem a csirkemellet. Megpakolom tejföllel, én nem szoktam sajnálni róla, elrontani nem fogja. :) A tetejét megszórom vastagon reszelt sajttal. Lefedem fóliával a sütés első fél órájában, de ki lehet hagyni szerintem...szóval addig sütöm amíg a sajt szép barna nem lesz a tetején. Rizzsel  és krumplival is finom. :)

Kiegészítés:

A husit nem kell sózni, borsozni, csak úgy natúr kell megsütni a többi hozzávalóval. A rizskészítést most már nem írom le, a "rizs" címkére kattintva megtalálja akinek igénye van rá :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kajatanya.blog.hu/api/trackback/id/tr561221114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása