Akár azt is írhattam volna, hogy : ami a Salt lake City blog-ból kimarad(t). Ott leírok mindent ami a "Nagy Amerikában" velünk történik, itt pedig azt, hogy mit művelek a konyhában, amikor írom nektek hogy: "megyek összedobok valami ebédet holnapra".  Ne várjatok nem tudom én milyen bonyolult "odanerohanjak" recepteket, egyszerűen megpróbálom összegyűjteni azoknak az ételeknek az elkészítési módjait amik nálunk a leggyakrabban asztalra kerülnek. Leírom ÉN hogy csinálom, - te pedig leírod TE hogy csinálod, csinálnád, szerintem ebből mindenki csak profitálhat :)

Alapvetően 3 féle bejegyzést várhattok tőlem, az egyik a már fent említett egyszerű receptleírós bejegyzés, természetesen ha lehetőségem van rá képpel. Tervezem ezen kívül, hogy írok az itteni ételekről amiket megkóstoltam és ízlettek/borzasztóak vagy furcsák voltak. A posztok közé ezen kívül még szeretnék beszúrni olyanokat is, amelyekben egy általatok elküldött receptet próbálok ki. Ott természetesen leírom majd (ha hozzájárul az illető) ,hogy kitől kaptam a receptet, hogyan csináltam meg, és mi lett a végeredmény. Szerintem jó móka lesz. :)

Nem ígérek minden napra bejegyzést, nem is főzök minden nap, de jelentkezem amilyen gyakran csak tudok. Remélem néha idenéztek majd és talán kipróbáltok pár receptet, és talán beszámoltok róla, nektek hogyan sikerült elkészíteni. :)

Ui: A fejlécben szereplő "Pyry rád is főz nem csak a fél világra :) " mondat Ypszitől származik, nem én találtam ki. :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kajatanya.blog.hu/api/trackback/id/tr301164765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beeee · http://www.beepee.hu/beecontent 2009.06.07. 21:33:10

Pyry, ez nagyon jól hangzik!!! :) És sűrűn irigykedek itt bal oldalt a kitchenaid képekre... :)
Ha gondolod, küldök pumpkin pie receptet, bár így tavasszal nem túl aktuális.

Ziebi 2009.06.07. 22:13:35

Bee, persze, küldjed csak, mondjuk én még sosem csináltam, mert ugyanannyiba kerül megcsinálni mint megvenni, de otthoniaknak érdekes lehet. :)

A konyhai cuccok persze nem az enyémek...sajnos.. :)

.M. 2009.06.09. 21:33:36

Éééés igen! Kajablog. :))

Csak hajrá, a magamfajta kezdőnek kellenek az ötletek.. >:)

Pyry 2009.06.14. 03:29:34

M :) Kezdő , muhahhha :)

Ribizli, welcome :)
süti beállítások módosítása